tik-tok instagram youtube radio
wcag
Menu Dostępności (CTRL+U)

Wersja kontrastowa:

Alt + Z

Treść strony:

Alt + X

Nawigacja strony:

Alt + C

Mapa Witryny:

Alt + V

Budowanie i promocja marki

Budowanie i promocja marki

Budowanie i promocja marki

REKRUTACJA WKRÓTCE!

Studia podyplomowe 
Budowanie i promocja marki skierowane są do:

  • prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich przedsiębiorców a także do wszystkich zatrudnionych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie:
    • budowania marki,
    • promowania działalności swojej firmy i organizacji,
    • wykorzystywania najnowszych technologii do promowania działalności
    • a także uzyskać kwalifikacje niezbędne w pracy na stanowiskach specjalistów ds. komunikacji i promocji.
  • osób, które:
    • chcą zająć się kompleksową obsługą komunikacji w organizacjach, działających w 3 sektorach gospodarki: biznesie, samorządach i organizacjach pozarządowych,
    • zamierzają prowadzić działalność gospodarczą lub już działają aktywnie na rynku i chcą rozwijać praktyczne umiejętności, pozwalające im się promować bardziej efektywnie, z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Wymagania:

ukończone studia magisterskie lub licencjackie

Cel studiów podyplomowych:

Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych umożliwiających samodzielne promowanie własnej działalności gospodarczej oraz pracę na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacyjnych trendów. Zdobycie umiejętności samodzielnego tworzenia skutecznych komunikatów adresowanych do kluczowych grup otoczenia z użyciem nowoczesnych i trafiających do odbiorcy narzędzi. Zdobycie umiejętności skutecznego promowania działań organizacji - zarówno mikroprzedsiębiorstwa, małego i średniego przedsiębiorstwa (pensjonat, agroturystyka, restauracja) jak i dużej firmy. Zdobycie umiejętności profesjonalnego analizowania sytuacji komunikacyjnej organizacji, projektowania i realizowania strategicznej komunikacji z otoczeniem oraz mierzenia jej rezultatów. Poznanie praktycznych narzędzi komunikacji i zasad ich wykorzystania. Doskonalenie umiejętności wykorzystania nowych technologii do tworzenia rozpoznawalnej marki i promowania działalności organizacji. Zdobycie umiejętności skutecznego pozyskiwania dotacji na działalność - pisania wniosków o granty. Nabycie umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z kluczowymi grupami interesariuszy. Nabycie umiejętności budowania partnerstw i pozyskiwania sponsorów / partnerów.

 

Czas trwania studiów: 2 semestry

Forma studiów: online



PROGRAM STUDIÓW>>>