Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
REKRUTACJA WKRÓTCE!
Studia podyplomowe Budowanie i promocja marki skierowane są do:
Wymagania:
ukończone studia magisterskie lub licencjackie
Cel studiów podyplomowych:
Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych umożliwiających samodzielne promowanie własnej działalności gospodarczej oraz pracę na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacyjnych trendów. Zdobycie umiejętności samodzielnego tworzenia skutecznych komunikatów adresowanych do kluczowych grup otoczenia z użyciem nowoczesnych i trafiających do odbiorcy narzędzi. Zdobycie umiejętności skutecznego promowania działań organizacji - zarówno mikroprzedsiębiorstwa, małego i średniego przedsiębiorstwa (pensjonat, agroturystyka, restauracja) jak i dużej firmy. Zdobycie umiejętności profesjonalnego analizowania sytuacji komunikacyjnej organizacji, projektowania i realizowania strategicznej komunikacji z otoczeniem oraz mierzenia jej rezultatów. Poznanie praktycznych narzędzi komunikacji i zasad ich wykorzystania. Doskonalenie umiejętności wykorzystania nowych technologii do tworzenia rozpoznawalnej marki i promowania działalności organizacji. Zdobycie umiejętności skutecznego pozyskiwania dotacji na działalność - pisania wniosków o granty. Nabycie umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z kluczowymi grupami interesariuszy. Nabycie umiejętności budowania partnerstw i pozyskiwania sponsorów / partnerów.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Forma studiów: online