- MODUŁ SPECJALNOŚCIOWY: analityka big data – programowanie i projektowanie badań
Moduł specjalnościowy analityka big data – programowanie i projektowanie badań składa się z 9 przedmiotów obowiązkowych i obejmuje 375 godzin dydaktycznych oraz 960 godzin praktyk, za które student może uzyskać razem 63 punkty ECTS. Studenci dzięki poszerzającym ich wiedzę kursom, nabędą dodatkowe kompetencje w zakresie:
- Programowania R
- Technologie Big Data
- Technologie kwerendy danych
- Statystyka i modelowanie – badania ilościowe i ich interpretacja
- Język obcy specjalistyczny angielski/niemiecki
- Cyberbezpieczeństwo
- Projekt analityczny
- Komunikacja marketingowa / Kapitały w organizacji
Celem nauki w ramach modułu specjalnościowego big data – programowanie i projektowanie badań jest wykształcenie absolwenta posiadającego rozszerzone kompetencje i umiejętności wykorzystania w praktyce wiedzy teoretycznej z zakresu analizy danych i big data, w tym przede wszystkim projektowania, programowania i wykorzystania zaawansowanych narzędzi programistycznych i statystycznych dla identyfikacji źródeł, pozyskania i obróbki danych.
- MODUŁ SPECJALNOŚCIOWY: interpretacja i analiza danych społecznych i ekonomicznych
Moduł specjalnościowy interpretacja i analiza danych społecznych i ekonomicznych składa się z 8 przedmiotów obowiązkowych i obejmuje 375 godzin dydaktycznych oraz 960 godzin praktyk, za które student może uzyskać razem 63 punkty ECTS. Studenci dzięki poszerzającym ich wiedzę kursom, nabędą dodatkowe kompetencje w zakresie:
- Programowania R
- Język obcy specjalistyczny angielski/niemiecki
- Analiza i prezentacja danych biznesowych
- Interpretacja danych społecznych i ekonomicznych
- Grafika komputerowa
- Zachowanie organizacyjne
- Projekt analityczny
Celem nauki w ramach modułu specjalnościowego Interpretacja i analiza danych społecznych i ekonomicznych jest dostarczenie studentom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zaawansowanych umiejętności interpretacji i analizy danych z otoczenia społeczno-ekonomicznego, w tym przede wszystkim w zakresie przydatności wyników analiz z punktu widzenia celów badawczych organizacji-klienta i jego i celów biznesowych.