Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
E-biznes
Celem nauki w ramach modułu specjalnościowego e-biznes jest wykształcenie absolwenta posiadającego rozszerzone kompetencje organizowania mikro i małych przedsiębiorstw, funkcjonujących w przestrzeni tradycyjnej i wirtualnej. Student będzie posiadał umiejętność samodzielnego zorganizowania przedsiębiorstwa, oceny uwarunkowań makroekonomicznych, wykonania analizy rynku, na którym zaplanuje zorganizować podmiot gospodarczy. Ponadto pozna narzędzia identyfikacji preferencji i oczekiwań klientów oraz instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja i promocja) niezbędne w skutecznym zarządzaniu podmiotem gospodarczym. Absolwent pozna skuteczne metody zarządzania finansami, oceny ryzyka i normy prawne regulujące zasady zarządzania przedsiębiorstwem.
E-markerting
Celem nauki w ramach modułu specjalnościowego e-marketing jest dostarczenie studentom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kształtowania wirtualnej oferty podmiotu, współpracy sieciowej, zarządzania komunikacją marketingową. Student zdobędzie szczegółową wiedzę z zakresu projektowania kampanii reklamowych. Nabędzie też umiejętności bezpośredniej obsługi klientów w sieci. Student zapozna się zasadami wykorzystania systemów informatycznych w przestrzeni wirtualnej.
Kończąc studia na kierunku marketing i komunikacja rynkowa absolwent osiągnie kompetencje pozwalające na podjęcie pracy m.in. w:
a przede wszystkim rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej zgodnie z oczekiwaniami rynku i koniunktury.
Może być także zatrudniony jako: