Kreowanie marki lidera w administracji publicznej Studia podyplomowe Kreowanie marki lidera w administracji publicznej skierowane są do:- pracowników administracji publicznej rządowej oraz samorządowej a także samorządowych jednostek organizacyjnych, w tym pracowników urzędów oraz dla tych, którzy planują zatrudnienie w administracji publicznej.
- osób, które:
- pracują w strukturach jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego i lokalnego
- pełnią funkcje kierownicze na średnim oraz wyższym szczeblu zarządzania organizacją;
- przygotowują się do awansu zawodowego na stanowiska kierownicze;
- planują karierę polityczną w samorządzie
- pracują w biurach promocji
- chcą rozwijać kompetencje zarządcze oraz poszerzyć wiedzę dotyczącą bieżących i przyszłych trendów
Wymagania:ukończone studia magisterskie lub licencjackie
Cel studiów podyplomowych:Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych, poprzez doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych liderów funkcjonujących w sferze publicznej. Zdobycie umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego (pracownikami, mieszkańcami, liderami opinii, organizacjami, partnerami). Zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku.
Praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myśleniem projektowym i sieciowym, współzarządzaniem. Zapoznanie z najnowszymi trendami. Zdobycie praktycznych kompetencji liderskich. Poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania, realizowania i analizowania przeprowadzonych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi
Czas trwania studiów: 2 semestry
Forma studiów: online
PROGRAM STUDIÓW>>>