Wersja kontrastowa:
Alt + Z
Treść strony:
Alt + X
Nawigacja strony:
Alt + C
Mapa Witryny:
Alt + V
Studia podyplomowe Promocja regionalnego produktu turystycznego skierowane są do:
Wymagania:
ukończone studia magisterskie lub licencjackie
Cel studiów podyplomowych:
Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych, poprzez doskonalenie kompetencji słuchaczy w zakresie skutecznej promocji produktu turystycznego na poziomie regionalnym i lokalnym. Umiejętności opracowania koncepcji i promocji regionalnych i lokalnych produktów turystycznych. Wypracowanie optymalnej struktury i koordynacja produktów turystycznych. Zdobycie umiejętności tworzenia skutecznych komunikatów o produktach turystycznych adresowanych do kluczowych grup otoczenia (turystów, odwiedzających, liderów opinii, organizacji i mieszkańców). Przekazanie skutecznych zasad promocji regionów i miast atrakcyjnych turystycznie oraz usług turystycznych. Poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania i realizowania kampanii marketingowych w turystyce z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi. Przebudowa oferty turystycznej w czasach epidemii.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Forma studiów: online